fbpx

Google Ads a funkce nástroje Náhled a diagnostika

Google Ads v novém rozhraní vyrukoval s novými funkcemi pro nástroj „Náhled a diagnostika“, které poskytnou inzerentovi hlubší pochopení toho, kdo reklamu ve skutečnosti sleduje. Navrženy jsou tyto nové funkce také tak, aby umožnili rychlou opravu případných problémů, které znemožní zobrazení reklamy.

Filtrujte podle publika

Nástroj „Náhled a diagnostika“ nyní umožňuje inzerentům nahlížet jejich reklamy i na základě toho, jak se budou zobrazovat konkrétnímu publiku. Až doposud bylo možné nechat si zobrazit náhled reklamy na základě vyhledávaného termínu a podle lokality, typu zařízení či jazyka. Jinými způsoby nebylo publikum možné definovat. Nyní mohou inzerenti publikum blíže specifikovat prostřednictvím voleb ze seznamu „Audience“.

Ti, kdo využívají ve svých kampaní nastavení cílení (targeting) budou mít možnost vidět, které reklamy se zobrazují jimi vybranému specifickému publiku. Uživatelé, kteří používají nastavení pozorování (observation) mohou zjistit, kde na stránce se bude jejich reklama zobrazovat v závislosti na bidování pro specifické publikum.

Problémy opravte okamžitě

Nástroj „Náhled a diagnostika“ je velmi užitečný při detekování problémů s nezobrazujícími se reklamami. Díky novinkám ve zmíněném nástroji mohou nyní inzerenti snadněji hledat důvody pro nezobrazování reklam a ihned na ně zareagovat. V minulosti bylo toto pátrání o dost složitější a vyžadovalo procházení několika různých částí vašeho uživatelského účtu Google Ads.

Příkladem budiž situace, kdy je problém spojený s nedostatečnými prostředky, volba „Edit budget“ bude nyní přímo přístupná a nebude tak třeba nástroj vůbec opouštět.

Nové updaty nástroje „Náhled a diagnostika“ pomohou inzerentům ušetřit slušnou porci času a poskytnou jim detailnější a tedy i užitečnější informace.

Close Menu