fbpx

Jaký byl červenec v online marketingu?

Prázdniny pro spoustu oborů přináší okurkovou sezónu. Letošní první prázdninový měsíc v oblasti PPC reklamy se však jevil jako její pravý opak. Zejména Sklik představil několik zajímavých novinek, které už nyní najdete ve svých účtech.

Google AdWords se změnil na Google Ads

Po novém rozhraní se mění nejen logo Google AdWords. Od 24. 7. se oficiálně změnil jeaho název na Google Ads. Google tak reaguje na komplexnost systému, který už neposkytuje jen textovou reklamu ve vyhledávání. Jak se vám nový název a logo líbí?

Sklik představil Branding

Velkou novinku v druhé polovině měsíce představil Sklik – nabídl možnost přes Sklik nakoupit formát branding. Tento vysoce vizuální formát (jde o banner ve velikosti 2000×1400 px) je vhodný pro všechny fáze nákupního procesu, s ohledem na to, že můžete cílit na zájmy, zájmy o koupi či úzce pouze na vaše retargetingová publika. Prozatím se banner zobrazuje pouze na serveru Novinky.cz, Seznam však do budoucna slibuje možnost umístění i na vlastní homepage Seznam.cz. Věříme, že s tímto formátem budete vidět a rádi ho pro vás připravíme, včetně grafiky.

Ověřené agentury Sklik

Co nás potěšilo v uplynulém měsíci nejvíce, je nový program od Seznamu – ověřená agentura. Doposud byla možnost nechat si agenturu tzv. certifikovat, a to pouze při určitém objemu měsíčního rozpočtu, která agentura spravuje. Nově je možné stát se ověřenou agenturou/freelancerem – a to jak pro Sklik, tak i pro Zboží. Naše agentura Chodil Digital získala ověření pro Sklik a dostane se tak ke všem PPC novinkám s předstihem. Do budoucna plánujeme získat ověření i pro službu Zboží.cz.

Close Menu