fbpx

Nové možnosti dynamických reklam od Google

Google nedávno uvolnil hned několik updatů ke svému systému dynamických reklam (DSA – Dynamic Seach Ads). Ty nabízí nové možnosti cílení i podrobnější reporty. Zadavatelé reklamy nyní mohou skrze volbu „landing pages from your standard ad groups“ zobrazovat dynamické reklamy na cílových stránkách standardních reklamních sestav. Tento postup je koneckonců samotným Google doporučován v případě, že s dynamickými reklamami právě začínáte a nedisponujete v tomto ohledu dostatečnou sumou zkušeností.

Zadavatelé nyní naleznou potřebná data týkající se jejich dynamických reklam. Pomocí těchto reportů lze snadno identifikovat nejlépe si vedoucí stránky a cílit přímo na ně. Stejně tak lze získané informace samozřejmě využít i pro definování konkrétních stránek coby negativních cílů. Toto nastavení není obtížné a prostřednictvím funkce „URL is“ můžete snadno přidávat přesně ty stránky, které potřebujete.

Close Menu