fbpx

Novinky v PPC za rok 2018

Uplynulý rok přinesl do PPC reklamy několik novinek. V tomto článku vám shrneme to nejdůležitější, co jste jistě zaznamenali a co již u našich klientů používáme.

Novinky v Google Ads

Jednou z největších změn na platformě Google bylo přejmenování samotného systému, a to z Google AdWords na Google Ads, což mělo jasně naznačit to, že v systému už se nenakupuje jen reklama ve vyhledávání a neplatí se jen za kliknutí. Velkou změnou pro všechny uživatele pak byla trvalá změna rozhraní Google Ads, se kterou přišly také nové funkce, např. vylepšený nástroj pro návrh klíčových slov.

Úprava sloupců v Google Ads

Za nás jsou velmi zajímavé nové videoformáty TrueView for Reach a TrueView for Action. V Česku byl dále zpřístupněna chytrá kampaň v nákupech Google, která je z velké části optimalizovaná sama systémem a po několika měsících testování s našimi klienty jsme s jejími výsledky poměrně spokojeni.

Novinka nastala i u textových ETA inzerátů, které byly rozšířeny o třetí nadpis a druhý popisek.

Novinky v Skliku

Ani Sklik v uplynulém roce nezahálel a přinesl řadu novinek. V rámci samotného rozhraní došlo ke změnám, s cílem usnadnit práci jeho uživatelům, například možností volitelných sloupců, takže je nově možné některé sloupce s metrikami skrýt, nebo změnit pořadí sloupců v rozhraní. Dalším takovým krokem bylo vytvoření programu ověřených agentur a freelancerů, do kterého jsme se dostali i my!

V samotném vyhledávání již Sklik, stejně jako dříve Google, zrušil boční pozice ve výsledcích vyhledávání a nahradil je top 4 pozicemi. V reakci na rozšíření ETA inzerátů umožnil delší nadpisy a popisky.

Velkou novinkou je i zavedení nových formátů. Jedním z nich jsou bannery Branding, které je nyní možné nakoupit i přímo přes Sklik, a to i pro remarketing. Druhou formátovou novinkou je od konce roku videoreklama!

Videokampaň Sklik

Těšíme se na novinky v roce 2019 a budeme vás o nich nadále informovat!

Close Menu