fbpx

Nejdůležitejší PPC trendy pro rok 2019

Rok 2018 byl pro svět PPC marketingu významný a plný důležitých událostí. Byli jsme svědky masivních změn u Google, mezi které rozhodně patřil re-branding z AdWords na Google Ads. Zapomenout

In-market publika pro kampaně ve vyhledávání: jak a kdy je používat?

Když se do nových funkcí pro vyhledávání zkombinuje to nejlepší ze strojového učení a obsahové sítě, je pravděpodobné, že na se světě objeví opravdový game-changer. V loňském roce se se

Novinky v PPC za rok 2018

Uplynulý rok přinesl do PPC reklamy několik novinek. V tomto článku vám shrneme to nejdůležitější, co jste jistě zaznamenali a co již u našich klientů používáme.Novinky v Google AdsJednou z

Tipy pro reklamy na Facebooku: 5 rychlých otázek, na které je třeba se zeptat, než stisknete „GO“

Prostředky na svoji reklamní kampaň máte schváleny, SEM marketing se rozjíždí, grafické reklamy se začínají zobrazovat a míří k uživatelům tak přirozeně a nenápadně, jak to jen jde. Nyní je tedy

5 způsobů, jak v PPC snížit cenu za akvizici

Pro všechny, kdo se pohybují ve světě digitálního marketingu je hlavním cílem jejich snažení dosažení nejvyšších možných konverzí při udržení co nejnižších nákladů na reklamní kampaň. PPC může být nesmírně

5 způsobů, jak připravit vyhledávací kampaně na Black Friday

Pojem Black Friday neboli Černý pátek má svůj původ ve Spojených státech a odkazuje na den po svátku Díkuvzdání, kdy startuje ta pravá předvánoční nákupní horečka a s ní spojené návaly

Příprava kampaní před Vánocemi

V nedávném článku jsme definovali několik zásad, které je vhodné si u kampaní před Vánocemi pohlídat. Zejména je nutné posílit rozpočty, vzhledem k větší hledanosti. V následující vánoční sérii článků

Největší PPC mýty zbořené prostřednictvím skutečných dat

Tvoříte-li PPC kampaň pro některý z e-commerce webů, jsou možné dva scénáře. V tom prvním si užíváte pocitů spokojenosti a zadostiučinění z toho, jak se prostředky a námaha do kampaně vložené transformují na

Retargetingové taktiky pro Facebook, které stojí za vyzkoušení

I na Facebooku je retargeting velmi silnou metodou k proměně návštěvníků pasivních na ty aktivní, kteří u vás nakoupí, zaregistrují se k odběru newsletteru, stáhnou si e-book či udělají cokoliv

Nové možnosti dynamických reklam od Google

Google nedávno uvolnil hned několik updatů ke svému systému dynamických reklam (DSA – Dynamic Seach Ads). Ty nabízí nové možnosti cílení i podrobnější reporty. Zadavatelé reklamy nyní mohou skrze volbu

Opomíjené způsoby optimalizace PLA kampaně

Tento článek je již posledním článkem z naší série článků o PLA kampaních. Přiblížíme vám možnosti optimalizace PLA kampaně, které jsou v Google Ads k dispozici, avšak dle našich zkušeností

Jak připravit kampaně na Vánoce?

 ChodilDigital   1 komentář

Říj13
Blíží se klíčová sezóna všech prodejců – Vánoce. Jak na ni připravit vaše PPC kampaně? Sepsali jsme pro Vás ty nejužitečnější tipy z webináře Google Voice of Ads.Hlavní sezóna začíná

Branding – nový reklamní formát Sklik

Nový reklamní formát v portfoliu Skliku, tzv. Branding, nabízí inzerentům možnost oslovit stávající i potenciální zákazníky skrze banner o velikosti 2000 x 1400 pixelů, který obklopuje článek na obsahových webech s tím,

Důležitá role v PLA kampani: Cenové nabídky

V předposledním článku o ovlivnění podílu zobrazení PLA kampaně se podíváme na čtvrtou možnost optimalizace, ovšem řekněme, že tato možnost je velmi zásadní a pouhou změnou čísel můžete docílit mnohého.

Google opět rozšířil počet znaků pro textové inzeráty

S tím, jak se mění zařízení, na kterých sledujeme internetový obsah, i způsob jakým tak činíme, mění se i způsob, jakým je nám servírován. Ani reklama není výjimkou a poskytovatelé reklamy

Optimalizace PLA kampaně dle podílu zobrazení

 ChodilDigital   1 komentář

Zář13
Používáte PLA kampaně a chcete je po nějaké době optimalizovat? Vodítkem vám k tomu může být i metrika podíl zobrazení. Pro zobrazení této metriky si mezi sloupce v kampani PLA

Jak ovlivnit podíl zobrazení PLA kampaně?

V předchozím článku jsme vás navedli k tomu, že je dobré sledovat podíl zobrazení PLA kampaně ve vyhledávání jako jednu z optimalizačních metrik. Slíbili jsme vám prozradit pět faktorů, kterými

Jak upoutat zákazníka a udržet si ho?

Jak přemýšlíte při plánování vašich online kampaní? Berete v úvahu všechny fáze, ve kterých se mohou vaši potenciální zákazníka nacházet? Od toho, že se s vaší značkou uživatel teprve seznámil

Z freelancera agenturou. Jaká byla naše cesta?

Jmenuji se Pavel Chodil a již sedm let se pohybuji v oblasti online marketingu, konkrétně PPC reklamy. Až doposud jsem působil jako freelancer a před několika měsíci jsem se rozhodl

Jaký byl červenec v online marketingu?

Prázdniny pro spoustu oborů přináší okurkovou sezónu. Letošní první prázdninový měsíc v oblasti PPC reklamy se však jevil jako její pravý opak. Zejména Sklik představil několik zajímavých novinek, které už
Close Menu