fbpx

Statistiky týkající se dopravy a dodání zboží e-shopů

Co přispěje k tomu, aby zákazníci nakoupili právě na vašem e-shopu? Jednu z hlavních úloh má právě doprava a dodání zboží. V tomto článku se dozvíte, co vaši zákazníci ocení nejvíce, vycházíme přitom z dat z USA.

  • 79 % amerických spotřebitelů tvrdí, že doprava zdarma činí jejich online nákup pravděpodobnější.
  • 54 % amerických spotřebitelů mladších 25 let říká, že odesílání zboží týž den je pro ně při online nakupování hlavním parametrem při rozhodování o nákupu.
  • Pouze 15 % spotřebitelů v USA souhlasí s tvrzením, že online prodejci vždy nabízí takové možnosti dopravy a doručení, které odpovídají jejich očekáváním, to je výrazně méně než 30 % spotřebitelů, kteří s tím souhlasí v případě Amazonu.
  • 83 % zákazníků amerických online obchodů očekává průběžné informace o svém objednaném zboží a průběhu jeho doručování.
  • 53 % zákazníků ve Spojených státech si nekoupí produkt, pokud neví, kdy jim dorazí.

Klíčový důsledek? Zákazníci e-shopů očekávají rychlé a bezplatné doručení zásilky

Podle Walkera Sandse platí, že „S tím, jak již pátý rok v řadě tvoří rychlé a bezplatné doručení zboží klíčový parametr při rozhodování zákazníků o nákupu, leží největší možnosti online obchodů v tvorbě efektivního dodavatelského řetězce.“

Měli byste přitom jakožto obchodníci zvážit dvě věci:

  • Nabídněte zákazníkům od určité hodnoty nákupu dopravu zdarma (např. 1-2 tis. Kč apod.) a tuto možnost propagujte.
  • Začněte spolupracovat s některou logistickou společností, která bude skladovat vaše zboží a odesílat jej zákazníkům.

Potenciální benefit lze demonstrovat na příkladu firmy iloveplum, které se zvedla průměrná hodnota objednávky o plných 97 % poté, co navázala spolupráci s logistickou společností ShipBob, která jim umožnila nabízet u objednávek nad 40 dolarů bezplatnou dopravu po Spojených státech s dodací lhůtou 2 dny.

Zkrátka a dobře, pokud jde o rychlou dopravu zdarma, měli byste udělat všechno proto, abyste naplnili očekávání svých zákazníků.

Close Menu