fbpx

Responzivní reklamy – jak a kde je používat?

Možná jste se již setkali s pojmem responzivní reklamy. A pokud ano, dost možná to bylo v kampani v obsahové síti. Nyní však můžete využívat responzivní reklamy i ve vyhledávacích kampaních Google Ads a své kampaně tím dále zlepšit. Jaké jsou výhody těchto formátů a jak je nejlépe používat se dočtete níže.

 

Responzivní reklamy ve vyhledávání

Na rozdíl od dynamických reklam si responzivní reklamy ve vyhledávání vytváříte zcela sami a Google je nyní doporučuje zařadit do všech aktivních searchových kampaní k textovým ETA inzerátům. Ideálně tak, aby v každé sestavě byly alespoň 2 textové inzeráty a 1 responzivní inzerát, které Google dokáže ve výdeji střídat. U responzivního inzerátu si zvolíte minimálně 5 odlišných nadpisů a minimálně 2 popisy, které pak systém mezi sebou automaticky kombinuje. Mějte na paměti, aby jednotlivé nadpisy a popisy byly odlišné a originální! Pokud budete chtít některý z nadpisů vydat vždy v rámci např. druhého nadpisu a ne jinak, je možné nadpis ukotvit a systém bude toto pořadí zachovávat.

 

Responzivní reklamy v obsahové síti

Nechcete pro každou dostupnou reklamní plochu vytvářet banner v odlišných velikostech? Pak jsou pro vás výborným řešením responzivní reklamy! Ty vám umožní nahrát obrázky, nadpisy a popisky a Google Ads je pak ve výdeji reklamy libovolně kombinuje. Doporučuje se použít minimálně 3 obrázky, 3 nadpisy a 3 popisky a mít v každé reklamní sestavě vedle standardních bannerů i jednu responzivní reklamu, stejně jako se to doporučuje u vyhledávání. Mezi další doporučení patří to, aby se používaly obrázky s produkty, v přirozeném prostředí. A myslete na to, že reklama se může vydat i bez obrázku a je tedy nutné, aby i text sám o sobě obsahoval jasné reklamní sdělení.

Nově Google Ads umožňuje vedle obrázků do reklam nahrát i videa z YouTube kanálu inzerenta. Tím dosáhnete ještě silnější interakce!Máte již s responzivními reklamami zkušenost? A pokud ano, fungují ve vašich účtech lépe než klasické reklamní/obrazové reklamy?

 

Close Menu